ūüėĪ AWAS.. Untuk LELAKI yg dah KAHWIN jer... klik sini

Pewangi Kereta Flerr

WOW..PATUTLAH MASUK KERETA MACAM MASUK DALAM TAMAN BUNGA

Takkan nak hidu bau hapak jeww!!

Tambah plak anak anak suka bawak masuk makanan dalam kereta. Apa lagi bila minuman tumpah,

Kalau sedar takpe juga, ni dah seminggu baru perasan. Tu pun sebab bau lain macam dah.

Nak marah kan budak budak. Last last biar jer.

Tapi takkan nak cium bau kurang menyenangkan selalu. So, apa kata korang gantung je #flerr. Hilang segala masalah bau, yang ada hanya bau wangi macam taman bunga.

Mahal ke?? Taklah..harga kasih sayang je!!

Memang #terbaik pewangi kereta ni. Boleh pilih dari lebih 20 jenis wangian.

Yang bestnya takde bahan kimia methanol, di adun dari pati semulajadi.

Ada yang nak ke?

Boleh pm saya, yang jauh abam pos tolong hantar depan rumah,yang dekat saya COD kan.

Info Pengiklan

  • NAME: Syuhada
  • NoTel:  01121945245
  • WEBSITE: http://IklanNiaga2u.com/syuhada03
  • COUNTRY: Kelantan
  • CATEGORY: Lain-lain
  • KEYWORD : 

  • Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *


    Iklan Terbaru