­čś▒ AWAS.. Untuk LELAKI yg dah KAHWIN jer... klik sini

KESIHATAN – BVSM PEMBANTU TERBAIK

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...

Nyut-nyut Sakitnya Tumit

Sharing is caring. Isu ramai orang, tumit rasa menyucuk-nyucuk. Nak berjalan sakit, nak melangkah lagi la seksa. Banyak faktor sebab tumit sakit bagai dicucuk jarum.

Berat badan melampau?
Toksid dalam badan?
Peranakan jatuh?
Huhuhu, gerun ja rasanya.

Baru-baru ni akak sakit tumit, menyucuk, ngilu, sakit dan tak selesa. Teringat selimut ajaib yang berfungsi sbg wadah penyembuh pelbagai isu kesihatan, akak pun lipat jadi saiz bantal. Akak letak kedua-dua belah kaki atas selimut tu.

Tak sampai 5 minit terasa tapak kaki macam disedut. Best la pulak. Ôś║´ŞĆÔś║´ŞĆ Masa mana terlelap pun tak tau.

Alhamdulillah, bangun ja esok pagi tanpa sedaq kaki dah kurang sakit, denyut menyucuk dah hilang. Terima kasih Allah. Semuanya dengan izinMu jua.

#BVSM @ SELIMUT AJAIB sesuai untuk seisi keluarga. Alah membeli menang memakai.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...

Info Pengiklan

  • NAME: shalini
  • NoTel:  01133150127
  • WEBSITE: http://IklanNiaga2u.com/shalin1988
  • COUNTRY: Melaka
  • CATEGORY: Produk Kesihatan
  • KEYWORD : 

  • Bayar jer Berapa nak Bayar ­čś▒­čś▒­čś▒


    Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *


    Iklan Terbaru