😱 AWAS.. Untuk LELAKI yg dah KAHWIN jer... klik sini

Jutawan Senyap dengan BITCOIN

zaiton yasin:
Sebenarnya Yayasan Bitcoin Sedunia ni simple..
Bermula dgn Bitcoin mata wang Digital..

Yayasan sebagai peneraju gerakan komuniti untk membantu sesiapa sahaja tk kira warna kulit,bangsa dan agama..kita dlm satu komuniti besar
Bertujuan menaik taraf ekonomi, silaturrahim ,dll yg baik ..

*Soalan yg selalu di tanya dan patut tanya:*
*1*Bagaimana income selepas Saya Reg ??
Jawapan : selepas tn,pn reg maka sahlah tn adalah ahli Yayasan Bitcoin dan dgn modal pada sya agak rendah Rm 506 seumur hidup..seumur hidup tn,pn bolh jana Btc ke Ratus Ribu..
Jgn terkejut ok!!

*2*Bagaimana duit tu kita dpt??
Jawapan: selepas reg di syarat kan oleh Pihak Yayasan untk meletak atau membawa 2 akaun di bawah kita supaya keahlian kita masuk ke table untuk di miningkan btc kita secara keseluruhan bercampur semua..Pendapatan btc bergantung pada tahap kelajuan mining tersebut..yg pasti btc tidak akan menurun..malahan menaik secara mendadak..baca artikel google harga btc dlu dan skrg..

*3*saya dah join ahli tapi semua org taknak join ,jadi sy tk cukup syarat dua ..camner tu yer ??

Jawapan: jika tn pn dah berpeluh ,berbuih mulut ajak sanak saudara,rakan taulan tknak join..adoiii..jgn risau ok..
Pihak Yayasan akan membayar btc jgk 24% setahun..sebab tn,pn tk cukup syarat..
Soalan saya balik ??
Nak income btc puluh ribu..ratus ribu..nak kuarkan modal Rm 506 ada berani??
Jika tk berani tn,pn bolh join biz lain d luar sana atau simpan dlm ASB sahaja..
Maaf agak kasar..tapi itu kata² nak jadi kaya raya..

*4*Sah ke Biz ni..yayasan ni..nanti kena tipu abislah saya..bnyak kali dh kena ni??
*Jawapan:*
Kalau takut di lambung ombak jgn buat rumah kat tepi pantai..
Boleh cek sendiri,siasat sendiri Yayasan yg di tubuhkan..

*4*Bagaimana sistem dan bayaran btc kita dpt ??tak over paid ker??
*Jawapan:*
Sistem yg di guna pakai telah di buat oleh org berpengalaman luas,sistem yg telus..BTC dah jadi trend dunia masa kini..boleh google
Banyakkan membaca dan research..nak kaya raya kena banyk membaca dan mengkaji..

Mana yg terbaik utk kita…
1. Beli bitcoin…
Atau
2. Melombong bitcoin di BWF….?

Modal:-

Beli 1 bitcoin = rm5600
Melombong 1 acc bitcoin di BWF = rm506..

Beli 1 btc = tetap dpt 1 btc dan nak untung tunggu harga btc naik dan jual…

Beli 1 acc melombong di BWF boleh dpt sehingga 170 btc diperingkat table 1, ditable ke 2,3,4 & infiniti boleh dpt 340++ btc..

Apa bezanya..
Beli bitcoin dgn melombong bitcoin? klik link@website saya utk pencerahan

Carian dari Google :

  • apa itu myrezki
  • myrezeki com jutawan 09
  • my rezky com
  • yayasan bitcoin sedunia
  • perniagaan bitcoin
  • myrezky
  • yayasan ethtrade
  • cara cek keahlian myrezky
  • bitcoin negeri melaka
  • jana pendapatan melalui bitcoin
  • jana pendapatan bitcoin raya 2017
  • cara jana bitcoin modal rm 500
  • myrezki com bila ka ya di tubuhkan
  • pelaburan swp2u
  • apa itu myrezki com
  • apa itu easynext biz

Info Pengiklan

  • NAME: Zaiton Yasin
  • NoTel:  019-9644656
  • WEBSITE: http://www.yayasanbitcoin.com/zaitonyasin
  • COUNTRY: Terengganu
  • CATEGORY: Lain-lain
  • KEYWORD : , , , , , , , ,

  • Bayar jer Berapa nak Bayar 😱😱😱


    Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *


    Iklan Terbaru